. . . .



hej jalla jalla!

Lägret är över och det var helt okej. Jag sov ute, trots allergin och det var sååå himla kallt och jag trodde nästan att mitt liv var slut. Haha nä, okej, inte riktigt kanske. Men kallt var det.
Iallafall så var vi ute i naturen, lekte lekar osv. På kvällen åkte jag & Minna och köpte folköl, höhö.

Igår var jag & Minna på swing och dansade. Gud, jag blev såå fruktansvärt full. Pratade med en snubbe som jag tydligen kände och jag trodde verkligen att det var Alexanders arbetskamrat och sen visade det sig att det inte var han och jag har inte den blekaste aning om vem jag pratade med!!! :(
Ikväll ska jag till trägårn och se Doktor Kosmos.. Dock så får jag nog gå själv :/
Men men.

Förut idag när jag satt på centralen och väntade på bussen satte sig en full man breve mig. Han satte på sin mp3. Det kom en buss, som åker igen och helt plötsligt börjar han skrika åt mig. "EEEYY, är du helt jävla puckad eller?! Det kom ju en buss. Du får ju hojta till, så jag kommer med den. Dumma fruntimmer. Jag hoppas du dör i cancer din jävel!!!"
Jag ba "wtf?!" men sa inget. Sen kom det en annan buss som han gick på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0