. . . .


Just because I don´t say anything, doesn´t mean I don´t like you.



Hämtade ut min tenta idag, från förra kursen och jag var 2 jävla poäng från att klara den! ÅÅHHH!! Så himla frustrerande.
Men jag känner mig ändå rätt stolt, då det var min första skrivtenta. De andra tentorna har ju vart så att vi har fått kryssa i rätt, fel och vet ej på olika påstående. I denna kursen har vi ingen tenta iallafall, endast ett artprov (då vi ska kunna 150 olika arter på djur, växter osv osv), ännu ett didkatiskt ställningstagande och en no-saga! Kill me!
På måndag ska vi på läger i skene typ. Jag kan dock inte sova ute pga min allergi, hade vart kul annars att sova under bar himmel. Men ja, hoppas att det blir kul iallafall.
Snart, snart så är det sommarlov! 5 juni. Hoppas att jag kan fira detta lite med Marina, Rick och kanske Viggo.

http://www.youtube.com/watch?v=tx9Ro0V5ydg
Bästa låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0