. . . .

 
Gah, jag hatar att man inte kan skriva vid sidan av bilden.
Iallafall, var hemma hos Joel igår och drack lite öl. Det var mysigt och ett tag sen vi sågs nu.

Det är varmt som vanligt och jag har storstädat lägenheten idag.
Ska försöka ha det städat nu!

På torsdag kommer min lillasyster hit och ska bo hos mig. Hon har bråkat med mamma & pappa. "Visst kan du bo här" sa jag, men hur jag ska kunna försörja henne, det vet ingen människa, då jag inte har några pengar.
Verkar som att alla får tillbaka på skatten utom jag!? Fuck.
Känns lite som att det här kommer bli tråkigaste sommaren på länge, då jag inte kan göra ett dyft.
För alltid måste man ha pengar. GAAH!
Känns lite konstigt att inte åka på någon festival. Vill så gärna på malmöfestivalen med Malin i augusti, men får väl se hur det blir med det. :c

Idag kommer Maria hem efter att ha varit hos sin vän Ida i en vecka. Vi hade tänkt fira detta med lite vodka, men jesper blev sur när han fick veta att vi tänkt fira lite, så nej nej. Inget firande här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0