. . . .



Åh, det är äntligen S O M M A R L O V ! ! ! !
Igår firades det ordentligt hemma hos mig. Vi dansade, pratade snusk, rökte, s k r a t t a d e, haha alltså jag dör när jag umgås med Rick och Marina.
På vägen till Swing hittade vi en fin barnvagn som jag åkte i.
Sen gick jag iväg och träffade Alex en stund. Vi hittade en till barnvag, men den gick inte lika bra att åka i :c

Tittade lite grann på alla studenter som åkte runt på sina flak igår, men tyvärr så missade jag Bäckäng, då vi hade redovisning av no-sagorna :CC

Idag mår man som man förtjänar och VARMT är det också.
Ramlade igår och skrapade upp knät. Aosh!

S O M M A R LO O O O V V V V ! ! ! !

Kommentarer
Postat av: Bögen i buren

Tja du vet vem jag är och du vet vem jag är:P

JAg har 10 tår,10 fingrar. Bra va:D tack för du skrev;) tråkigt de med din syrra:( ska jag nypa din pappa i örat?

2008-06-10 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0