. . . .

Varberg i helgen var väldigt kul. På lördagen när jag kom fram var det fint väder och rätt varmt.
Vi gick först och hälsade på hans plastsyrra Lina. Trevlig tjej. Sen skulle vi käka mat & när vi gick såg vi två fiskmåsar bli överkörda av en raggarbil ;c Helt hemskt. Den ena dog direkt, då den krossade huvudet typ. Den andra fågeln bröt benet & skadade vingen. Så låg den där och led. Killarna på pizzerian slog ihjäl den med en kvast & la dem i en plastpåse.
När vi hade käkat tog vi en liten runda på stan. Mötte Lina igen & hade följe med henne hem till dem.
Väl framme korkades vinet upp & Rick drack likör. Sen kastade vi pil, drack mer, tjötade. Efter ett tag kom Lina hem med några kompisar & det vankades fest. Egentligen skulle jag & Rick ut på krogen. Men vi struntade i det.
Ja, det var jättekul. Vi dansade & sådär.
Sen i söndags såg vi film, beställde hem pizza, köpte isglass, tog en promenix och sådär.
Sen kom Ricks pappa & Malin hem. Vi åkte till stationen & när jag skulle köpa biljett räckte inte mina pengar! Jag hade 60 och det kostade 100. Jag frågade om jag kunde betala med kort, men det kunde man inte med det kortet som jag hade. Jag fick rusa in på stationen, fem minuter innan tåget skulle gå, och köpa en biljett. 41 spänn! *woho*

Idag har mamma, Klara & hennes vän Josefin vart här i Borås. Dom kom hem till mig imorse. Sen åkte vi ner på stan.
Mamma har skämt bort mig med kläder & mat. Tack mamma, I love u!
Jag är fattig, fattig, fattig. Endast 300:- på kontot ;<

p.s Idag klarade jag av att färga mitt hår helt själv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0