. . . .






Igår drack jag vin hos Maria med blåbärsdricka i. Spexigt värre. Vi tog kort med Jespers nya dator. Give me, plz?
Det känns som att min dator snart kommer säga farväl. Den har börjat bli långsam, är fullproppad med en massa bilder & dokument & låtar osv. Och har även brjat bli väldigt varm snabbt när jag har på den. Jaja. 
Behöver verkligen en extern hårddisk, men kommer nog aldrig bli av. 

Torsdag imorgon. Åker hem till Herrljunga och "hämtar" Klara. Haha, att hon verkligen ska bo hos mig. Undrar hur det kommer gå. Hade tänkt ta mig ett dopp i poolen också. Men det blåser jättejättemkt ute och är lite kallt.

Tycker att min storasyster kan gifta sig med Markus Krunegård. Han är snygg. 
och jag VILL på malmöfestivalen.  

Kommentarer
Postat av: Bögen i buren

Hahah fan va grymma bilder,ditt öga haha:D

Ajja men vafan vem sagt du behöver kommentera;)

Är ingen BF så det är ok:D



Tycker också din syster ska gifta sig med en snygging,tråkigt om hon gifter sig med en fuling:P

2008-06-14 @ 15:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0