. . . .

guuud vad varmt det är.
inte för att jag klagar, men här sitter jag i min soffa och är klibbig & varm.
Idag har det badats två gånger på Almenäs. På eftermiddagen tog jag, Maria & Jesper med oss Jimi och hans nya uppblåsbara krokodil. Det var 24 grader i vattnet, om inte varmare, heelt jummet (stavas det så?) och jag badade! Trots min fiskfobi. Vid halv nio åkte i dit igen och badade. Dock utan Jimi.

Igår var sista kvällen på trägårn på ett tag. Snart Öland och Malmöfestivalen.
Anyhow, det var förfest hos Ingis & Sassa. Med mig, dem, Joel och Thommie.
Vi sjöng singstar & jag vann alla gångerna!
På trägårn var det sjuuukt svettigt och en massa folk!
Haha, jag var som vanligt ensam kvar den sista timmen.






Kommentarer
Postat av: malinson

Ljummet

2008-07-28 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0