. . . .

hej kära blogg!
då var man hemkommen från öland. eller ja, kom hem igår. yep.
vädret har inte vart det bästa, men vi har trots vädret hittat på saker att göra.
har bland annat vart på kalmar slott, konstmuseum, shoppat, vart på allsång osv.
trevligt att hela familjen var samlad igen (haha).
dock så åkte malin hem på torsdagen. på kvällen där åkte vi in till kalmar där det var rix-fm samt stads-fest.
jag & klara skulle se Hästpojken & Timo räisänen. Hästpojken ställde in & på Timo var det alkohol-test, så vi fick gå därifrån. Jag hade druckit 3 glas vin, 1 drink & 1 cider & klara hade också druckit 1 cider.

antar att det är hösten som är på väg nu. kallt & blåsigt samt gula löv.
på nåt sett ser jag fram emot hösten & vintern. men jag vet inte varför. det är ju de sämsta månaderna egentligen. enligt mig. jaja.
hoppas det blir fint väder i malmö!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0